Vendredi le 9

Bonjour! :)

Igår kväll bestämde jag mig för att jag måste gå till läkaren pånytt. Jag har varit småsjuk i över 2 månader, och vissa dagar mer sjuk. Nu börjar ja bli riktit trött på den här ständiga flunssan!! Men så typiskt; idag när jag vaknade på moronen kl 07.00 så kände jag mig plötsligt semi frisk, så ja tar och skippar läkaren idag, och kollar pånytt på måndagen hur jag mår. Jag är inte så hemskt förtjsut i tanken att tala franska med läkaren haha :D Det att jag varit sjuk typ hela sommaren kan också bero på min ständiga sömnbrist, och att min dygnsrytm varit helt och hållet uppochner vänd. Här i Frankrike har jag dock försökt ändra på det, och jag mår redan bättre!

Jajaa vad händer idag då? Antagligen skall ni ut o festa eller hitta på något annat kul? ää ja vill också!! Är verkligen inte van vid de här nobody livet som jag levt här inågra dagar i france. Har ju inte några vänner ännu eftersom att jag inte börjat skolan osv. Så för min del blir de antagligen en hemmakväll med Madame haha. väldigt trevligt. Eller kanske jag hänger med ut nånstans med Pierre? nånää jag borde nog ta de lugnt ett par dagar till så att jag blir ordentligt frisk.

Har förresten inte hört något från språkskolan, måste väl ta och ringa dit en tredje gång. Fransmännen är nog lite tröga ibland! Imorgon skall jag också skaffa mig ett busskort och ta en shoppingrunda. Bilen har konstigt nog samarbetat med mig efter incidenten, så jag hatar den inte lika mycket mer, bara litet. Men busskort är bra att ha ifall mitt love-hate relationship med bilen återigen övergår till ett hate-hate.

Ja just de, och ett GYM kort måste jag verkligen gå och skaffa!! Kommer inte ens ihåg när jag tränade sist, och jag som verkligen gillade det förut. eller iallafall zumba, det e min numero uno träningsform, såå nice! före det får jag nöjja mig med att gå ut en sväng på en promenad, inte är det ju heller helt fel i detta solsken ;) efter det blir det antagligen lite poolhäng, wieeee


Bon week-end à tous!


bisous! :)




gammal bild från Antibes, Frankrike





Kommentarer
Postat av: ale

Jag måst faktist börja träna bort min badring..bad säsongen är loxom över..

2011-09-09 @ 15:38:20
URL: http://coffen.blogg.se/
Postat av: ale

lixom*

2011-09-09 @ 15:38:43
Postat av: nana

ja ha ju sån badring att ja int ryms i en sån! du måst ta en bild på pierre, vill se honom :DD du kan lura honom som vi gjorde me muna då :D

du kmr ckert efter första dagen av skolan fa o doka me dina nya vänner :)

2011-09-09 @ 19:25:15
Postat av: Sonja

för mej e int badsäsongen över ännu så ja kan lika gärna behålla min badring en stund till! :))) hahaa nana de dä me munas bild slutade ju i en katastrof, ja menar kommer du ihåg hennes ansiktsuttryck på bilden? man visste ju int riktigt om man skulle skratta eller gråta, eller kanske spy?

2011-09-09 @ 20:07:39
Postat av: sabbe

Låter najjs sonja! hihi jag har tagit bilden<3 ;)

2011-09-09 @ 20:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0