Samedi le 17

Salut!

jeeij idag är det lördag och ja e på superr humör! :)) Igår kom Alexandra (Lous syster) hit från Paris. Hon fyller 22 år så ikväll skall vi fira henne! Först blir det en middag hos hennes pappa och sen drar jag och hon, och kanske Pierre? vidare till Aix centrum för lite party med hennes vänner! wiiie OM ja e taggad! Blir så nice att träffa deras vänner som bor här i Aix , nu börjar äntligen mitt social life again lixom hehe (;
Igår tog ja det bara lugnt, vi hade en super mysig middag och testade på en del olika apéritif drinkar, den med muscat smak var aboslut bäst, måste kolla upp namnet. Pierre spelade igen förresten så sjukligt bra piano att jag fick helt gåshud. Nångång i framtiden skall jag också kunna spela ordenligt piano, kan ju redan lite efter mina patetiska pianolektioner när jag var yngre haha. Slutade dock pga läraren, Caro om du läser de här, kommer du ihåg vår piano teacher??

Imorgon skall jag sedan skypa med min familj för första gången! :) och ni andra: vi måste bestämma skype dejts!! saknar er massor!<3
På måndag är det sista dagen före skolan börjar, så skall väl passa på att bättra på brännan litegrann. Jag gick en dag in till IS skolan och diskuterade lite grann med dem. Så nu är jag äntligen på listan efter att betalat en summa pengar. Skitdyr den där skolan förresten! får väl hoppas på bra undervisning isåfall. Jag skall dock gå endast 3 månader i skolan, tre dagar i veckan, 90 min per dag, så det är väldigt lite egentligen, men ja vill inte stressa ihjäl mig, det är tillräckligt svårt redan när allt går på franska! Och så blir det passligt med tid över att göra andra saker också :)

va ska ni göra idag då? ni får jette gärna skriva mail eller någo till mig, ja vill mer en gärna höra vad ni håller på med där i norden! :) kanske lite gammalmodigt med mail men de fungerar bra tycker jag. eller så finns de ju alltid fb och skype! min mail är förresten: [email protected]

om ni skall och festa idag så har jag ett bra råd: håll er till coca-cola så har ni inte söndagsångest imorgon hahaa!! det tänker ja iallafall göra (noot) 




eller så kör ni oxå all in:
haha ale, kommer du ihåg? eller inte? (;




fun times :))



Älskade Ale, ja saknar dig så otroligt mycket!<3 puss gumman min :)


Ha en bra lördag mina fina!


BISOUS :)






Kommentarer
Postat av: ale

Jag tala me jossan idag om vår resa,och nu kan ja igen int sluta tänka på den?!?! ja ha blivit galen!:D dndär sista bilden e grymmmm!puss älskling<3

2011-09-18 @ 20:43:28
URL: http://coffen.blogg.se/
Postat av: caro

läser alla dina blogginlägg <3 :) ja e allti här o spana efter en ny, de helt sjuklit intresant att läsa hudant ditt liv e nuu! o JOOOOO man kan ju int glömma kära Eero! de va väl så han hette :D

2011-09-18 @ 21:03:49
Postat av: Sonja

ale: ja tänker oxå sjukt ofta på vår resa! så bra, saknarr<3 puss! caro: oukej nåmen de e ju rolit att höra! :)) jepps Eero va de, hans ölmage kan man ju int hlr glömma hahaa uj :D saknar dej!! puss<3

2011-09-18 @ 21:53:50
Postat av: Jenni

Hahaha, måst ba kommentera att ja också va då i samma piano skola ja va baa int samtidig! De kan ju int finnas nåån bättre piano lärare änn han ;))) du har sonja allti haft så bra tur me dihäär lärarna, ex i bilskolan :-DDDD ha de bra! <3

2011-09-20 @ 19:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0