Lundi le 26

Bonjour!

Idag skulle ja åka till gymmet, men ja orkade inte så de blev lite poolhäng igen..haha, man måst ju passa på när det ännu är bra väder här :) men här nån dag skall jag nog besöka gymmet!! måst komma igång med träningen..
På eftermiddagen blev det sedan en lååång skype dejt med dom juvliga flickorna Jenni och Isa! :) de va så rolit att få tala med dom, saknar er maaassor! ja gick ju då lite på övervarv igen och hade mina skrattattacker osv as usual.
vafö kan ja aldri bete mig normalt? :D
och ni andra, ja vill tala med er oxå på skype så om ni inte har ännu så installera den på er data, tack! super enkelt och gratis att använda :)
Imorgon blir det sedan skola, jag har varit duktig och gjort läxan oxå, och på kvällen blir det Lous badmintonträning om ni var intresserade av att veta. knappast.

ha de bra mina fina!




fina flickor<3


btw, vet nån om colgate tandkräm innehåller xylitol?? ja ha allti använt pepsodent och det säljs inte här så jaa om nån vet får man gärna berätta! ja e jette nogrann med mina tänder I know :D
om det inte innehåller xylitol vet ja iaf va ja ska shoppa i finland på julen! jaa just de ja har ju inte berättat för er, kommer antagligen en vecka före julen och hälsar på till finland, så sees då!! :))

Bisous



Kommentarer
Postat av: nana

de flesta tandkräm innehåller xylitol, iaf domdä perus tuotteen, så joo colgate ha xylitol :)) men man vet ju aldri va domdä fransmännen sätter i sina tandkräm.... :o

2011-09-29 @ 19:59:54
Postat av: Sonja

okej tack nana!! :D

2011-09-29 @ 22:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0