Lundi le 19

Bonjour! :)

Vet ni va det är för dag idag? Joo min fine jente Sabinas födelsedag!! wihoo :)) GRATTIS!! xxx du ska ha en super dag! Sabbe, du är nog en av dom viktigaste vännerna för mig, ja har så otroligt bra minnen med dig från alla olika resor med dig och annors oxå. Du får mig allti att bli glad med din sjuka humor :D saknar dig otroligt mycket! puss min fina!

Lite bilder på mig och sabbe från olika resor, sjukt att vi lixom ha vari i frankrike, sverige, turkiet, och två gånger i magaluf, spanien fastän vi känt varandra bara sen gymnasiet börja. I ochförsej känns det som om ja sku ha känt dig en mycket längre tid! :) o jaa just de sen va vi ju i malta samtidigt oxå, men då kände vi int ännu varandra :D




party i Monaco! ;) de var nog en av mina bästa partykvällar i mitt liv!




påväg till stranden i Juan-les-Pins, Frankrike :)




starbucks coffee time på flygfältet tillbaka till Finland :D

I turkiet på vintern! (:




Magaluf, Spanien 2010 :))))



Magaluf, Spanien 2011 puss!<3



Magaluf, Spanien 2011, craaaazy times hahaa ;) vorspieeeeeel


GRATTIS ännu en gång!! :))



BISOUS

Kommentarer
Postat av: sabbe

sonja du vet int hur mycke dedä inlägget betyder, tack helt sjukt mycke<33 hihi alla bilder tagi utomlands ifrån;) att resa e nog någo vi har gemensamt haha:DDD och fler resor skall det bli;)) jag älskar sista bilden, shottiglas och fylloblick<3 aah magaluf var nog så bäst! och monacobilden, en av de bästa kvällarna i mitt liv!

Va försiktig i frankrike!! Tack massor, masss puss och klem (kram på norska) hehe:DD <3

2011-09-19 @ 14:59:18
Postat av: Sonja

joo inget hihii :)<3 jepps att resa me dej ha vari så otrolit najjs, o såmsagt så blir de nog flera resor!! Norge måste ju besökas nångång! o magaluf sku nog sitta bra igen på sommaren ;)) joo ja e jette försiktig här i frankrike! bisouuuus :)

2011-09-19 @ 19:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0