Dimanche le 25

Heej! :)

Ursäkta för min urusla uppdatering. ska försöka bättra på den!
Jaa vad har hänt här då? På tisdagen började jag skolan. och ja vad skall jag säga, ja hade ju lixom världens otur med klassen. Eller mina klassmedlemmar är jettetrevliga och så, det är inte där felet ligger, utan problemet är att dom flesta är i 40-50 års klassen. Ja förstår inte varför jag hamnat i den klassen, ja menar, alla andra klasser har typ bara ungdomar! Såklart jag frågade orsaken av läraren, men hon sa bara att jag var på deras nivå, eftersom jag kunde grammatiken så bra. Men de känns lite tråkigt att ha en sådan klass, det skulle ju vara tusen gånger intressantare med en klass med ungdomar! Nåjaa men somtur började två andra flickor i min ålder på fredagen i min klass :)
På fredagen fick jag sedan en inte-så-angenäm huvudvärk som har hållit i sig hela veckoslutet. Jag blir så otroligt trött på att ständigt vara sjuk. gaaah! På fredagskvällen blev jag bjuden på middag hos Lous pappa och hans flickvän, med Lou och Pierre. Där stannade jag sedan hela kvällen och bara chillade med dom, jette trevliga typer! :)
På lördagen blev det sedan hemmakväll med några filmer osv. Hade sån otroligt hård huvudvärk så hade ingen lust att göra någonting. Kände mig dock väldigt uttråkad så ska se till att göra nåt mer intressantare nästa vs! :)
Idag har jag sedan gjort min första skolläxa! o jaa just de vi skall ha presentationer framför klassen varje vecka! eeh jaa presentation på franska de e väl lätt som en plätt va?! nooot. alltså de här språket är så sjukt svårt att lära sig ordentligt, men månne jag int blir bättre med tiden.
Imorgon skall jag äntligen orka dra mig till gymmet jag talade om tidigare och antagligen skriva på ett kontrakt. Det stod på deras hemsida att det är discussable price. Diskutera nu sen där på franska om ett bra pris. Lär bli intressant...
Förresten under tiden jag skrivit detta inlägg har det två gånger spelats MIKA - elle me dit på franska nrj. Den spelas verkligen HELA tiden här. Lite wierd sång men det gillas! (:

Hoppas ni har haft en more interesting week än jag! :D


saknar min lilla bebis!




Bisous<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vooi nipsu e såå söt! Saknar dej, kram <3

2011-09-25 @ 21:56:15
Postat av: Anonym

Vooi nipsu e såå söt! Saknar dej, kram <3

2011-09-25 @ 21:57:24
Postat av: Sonja

jepps<3 vem va de som skrev kommentaren? :D

2011-09-26 @ 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0