Dimanche le 9

Heej!

Jag har varit lite lat med allting dom senaste dagarna, därav oxå den oexsisterande uppdateringen haha. På fredagen blev det igen en utgång med Johanna och några fler! det var nice men kvällen slutade inte så bra. När vi var påväg från baren tillbaka mot bilen så blev Johanna rånad. Det var en kille som kom och talade med oss och vägrade lämna oss ifred. Och när Joahanna sedan blev arg på honom, tog han hennes väska och sprang iväg. Jag sprang sedan efter killen men det gick inget vidare i klackar. faan. Imorgon skall jag sedan med Johanna till polisen, hon var redan en gång där men dom ville att vi skulle komma pånytt och se bilder av misstänkta.
Igår blev det sedan en vääldigt lazy day at home. Jag skypade lixom ca 8 timmar med Mixo och Sabbe! :D Jag hade ingen ork att göra någonting alls och jag är även idag otroligt trög. Funderar ändå på att gå på en powerwalk, kan verkligen behövas! Och så måste jag ladda ner all musik till min ipod igen, det var andra gången nu som jag lyckades med att alla sånger försvann från min ipod, itunes etc.

Ha en bra vecka! :)

bisous xx

fontaine de la rotonde, mitt i aix centrum.


Kommentarer
Postat av: caro

hei ja e lika bra som du, ja ha också två gånger lyckats poista Allt från min ipod :D

2011-10-10 @ 22:12:17
Postat av: Sonja

men vet du vad? nu ha ja lyckas typ söndra den totalt, ja får int någo musik dit nu!! :(

2011-10-12 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0