Dimanche le 30

Heej!

Länge sen sist, va? desolée. Bloggen har haft sina komaveckor men nu fan ska den återupplivas! eller ja skall försöka iallafall. Jag tänker nog inte mera skriva att jag lovar något inlägg någon viss dag som jag gjorde i förra inlägget. Ja hade ingen chans att blogga då på måndagen fö de blev changed plans bigtime. Och efter det har jag haft fullt upp 24/7 och dom gångerna jag skulle ha haft tid att uppdatera var jag helt enkelt för trött för att ens lägga bilderna från min kamera till datorn. ja jag vet ja tar priset i att vara lazy ibland. och sen, men det vet ni ju alla redan (;
jaa vad har hänt här borta dåå? ja kan bara säga att jag haft väldigt fartfyllda dagar och nätter dom senaste veckorna. mycket parteeej och hängande med vännerna. Typ alla är lediga här i 2 veckor från skolorna osv, och jag har inte behövt jobba heller särskilt mycket så jag har inte varit hemma nästan överhuvudtaget. 2 vs sedan var jag med två av mina vänner Janka och Johanna i Camargue. Det var säkert en av mina bästa söndagar på väldigt länge. Camargue är ett väldigt stort område som är typ en nationalpark. Stället är känt för sina vita hästar, så det var ju ett måste att provrida. Vi tog ett tvåtimmars pass då vi hyrde hästar och så fick vi rida dem på stranden. Känslan var helt otrolig. Det var sjukt avkopplande att bara sitta på hästen och kolla på havet och höra vågorna. Nu förstår jag varför man använder hästar i vissa psykoterapier. Jag är inget större hästfan, men jag lovar er, det var verkligen värt det!



nee nu orkar ja int skriva mer ikväll. ja är så sjukt trött, de blev fest enda till morgonen o sen rakt till plan de campagne för en heldags shoppingrunda. o imoronen blir de full fart på igen, så ska de firas halloween bigtime woopwoop! de kommer snart mer uppdataring om andra dagar oxå, ja måst dela upp de i lite olika inlägg.
Bookade förresten just flyg till både paris resan och sedan flygen till finland när jag kommer och hälsa på över julen! ja kommer hem den 17 december sent på kvällen, så efter det vill ja ser er alla! :) saknar er<3

bisous xx

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jeejee du kommer :):) <3 vi måst skypea! sen nee du har tid :) sakanar dej <3

2011-10-31 @ 22:14:19
Postat av: Sonja

joo de kommer bli så juvlit att vara hemma några dagar! :) joo vi måst skypea very soon, saknar dej med!<3

2011-11-02 @ 11:32:28
Postat av: nana

what's up me hästarna, hajos nä ja ba så bilden utan att ha läst :D

2011-11-03 @ 17:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0