Mardi, le 14

Hej!

Idag har ja äääntligen skaffat mig ett franskt nummer! Så om ni vill få tag på mig så skall ni inte ringa mitt finländska nummer utan mitt franska som jag skrev på facebook. Efter julen kommer jag dock att använda båda numrorna igen.
Före skolan blev det super god café au lait med Johanna, och efter skolan blev det lite mer kaffe med Chloe och Matt. Och så drack jag ju även cocis i skolan så ni kan gissa hur min energinivå var på eftermiddagen..:D
Skolan var oxå riktigt angenäm idag, grammatiken tycks sitta ganska bra i huvudet efter gymnasiet, så det blev lite briljering på lektionen bara för att lixom.
hmm what else? Mina vänner var jette ivriga på utgång ikväll, men jag bestämde mig ändå att stanna hemma ikväll, orkar inte vara trött imoron, det är ju trots allt min heldag med Lou och då ska jag försöka vara en super aupair och hitta på en massa roligt att göra. haha vad tycker 10 åriga flickor om att göra, idéer, anyone? Film/tv/data etc räknas inte, för det får hon inte göra mer en en timme per dag.
jaajaa onödigt inlägg va? hoppas jag har nåt intressantare att komma med next time. <puss3




Kommentarer
Postat av: ale

Haha ja sku behöva kaffe,vetdu när jag ska vakna imorgon? FEM! jag måst öppna dagiset imorgon..deee e angenämt..



pusi

2011-11-17 @ 19:39:42
URL: http://coffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0