Lundi le 28

Heej! lång tid sen ja blogga igen ja vet..MEN detta inlägg ägnar jag åt min juvliga vän CAROLINA som fyller år idag! GRATTIS CARO!!<3 :)) ja hoppas du har en jette bra födis! o så får du din födis kram när vi snart ses :) Du har varit en av min närmaste vänner enda sedan jag lärde känna dig för miljoner år sedan, när vi var 7 år väl? :D ja har så otroooligt många bra minnen med dej! Ja hade inga gamla bilder på oss, fö ja hade allt på gamla datan, men en hel del hitta ja på facebook. Saknar våra crazy times hahaa, och den legendariska Malta resan som int kan beskrivas med ord. bisous vackring<3



nyår 2009/2010 :)





Comino, Malta! fuuuun times :D



vi o våra roomies, saknarr!!



comino by night!



Abi kryssning! kraaam :)





G R A T T I S!<3

Kommentarer
Postat av: caro

ooj tack :)<33 hahaha de finns nog så otrolit mycke som ha hänt under hu många år de nu sen blir! :'DDD snart ses vi! <3

2011-11-28 @ 18:18:21
Postat av: Sonja

inget! :)) jepps de e sant :DD miss u<3

2011-11-28 @ 21:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0